Menu
01 439 73 76
  • Budgetprijzen gegarandeerd

  • Grootste voorraad van België

  • Tot 5 jaar garantie

  • Duurzame LED oplossingen

Betalen

 

Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen die betekking hebben op het onderwerp 'betalen'. Staat jouw vraag niet in onderstaand overzicht? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 


 

Op welke manieren kan ik bij Budgetlight mijn bestelling betalen?

Je kunt op diverse manieren bij Budgetlight je bestelling snel en veilig betalen. 

  • Bancontact - Dé betaalmethode in België. Je betaalt veilig via Bancontact en jouw bestelling wordt direct na betaling verwerkt.
  • Kredietkaart - Als je kiest voor een betaling via kredietkaart wordt de bestelling direct na betaling verwerkt. De betaling met VISA en MasterCard is gratis. Voor een betaling met American Express betaal je een toeslag van 2%.
  • Uitgesteld betalen - Indien je als bedrijf of instelling bij ons een bestelling plaatst is het ook mogelijk om uitgesteld te betalen. Na het plaatsen van de bestelling wordt er een kredietcheck uitgevoerd. Bij een positieve kredietcheck wordt je bestelling op dezelfde werkdag verwerkt. Bij een negatief advies nemen wij binnen 24 uur contact op. Zodra je bestelling is verwerkt ontvang je van ons de factuur per e-mail. De standaard betaaltermijn bij Budgetlight is 14 dagen netto. Vermeld bij elke betaling het ordernummer van je bestelling.
  • PayPal - Via betaling met Paypal wordt na betaling de bestelling direct verwerkt. Betalen via PayPal is gratis. Met Paypal kun je via je eigen account of creditcard betalen.


Bancontact Visa Mastercard American express Paypal


 

Waar kan ik de factuur van mijn bestelling bekijken?

Wanneer de betaling van een bestelling is voltooid, ontvang je van ons automatisch een e-mail met daarin je factuur in pdf formaat. Tevens heb je de mogelijkheid om via je persoonlijke account facturen te bekijken. Deze kun je vinden onder de tab 'mijn facturen'. Heb je nog geen account? Deze heb je zeer eenvoudig en binnen enkele minuten al aangemaakt! 

 

Ik heb een betalingsherinnering ontvangen terwijl ik de bestelling reeds heb betaald. Hoe kan dat?

Het is mogelijk dat er een betalingsherinnering wordt geactiveerd indien je op of na de vervaldatum hebt betaald. Wanneer je de betreffende factuur al hebt betaald, dan is er niets aan de hand. Dit wordt binnen 3 werkdagen in jouw persoonlijke account verwerkt en aangepast. Indien je een bestelling hebt gertourneerd, dan kan het zijn dat er sprake is van een overlap tussen de ontvangst van de retourzending en de betaling. Wanneer je producten aan ons hebt geretourneerd en ook op tijd hebt betaald, dan kun je de betaalherinnering negeren.

 

Mijn factuurverzoek is geweigerd. Wat kan er aan de hand zijn?

Indien je ervoor kiest om op rekening te betalen, dan dient de betaling altijd binnen 14 dagen te zijn voldaan. Voordat hier sprake van is voeren wij eerst een kredietcheck uit. Wanneer er sprake is van een afgekeurde kredietcheck, kan dit diverse redenen hebben. Zo kan er relevante informatie ontbreken, of er is sprake van onvoldoende krediet. Bij een afgekeurde kredietcheck neemt onze klantenservice contact op om de betreffende bestelling middels een andere betaalmethode te voldoen.

 

Ik heb de betaallink van mijn order nog niet ontvangen.

De betreffende betaallink van jouw order sturen we per e-mail naar je toe in de orderbevestiging. Dit doen we zodra de bestelling is geplaatst. Via de betaallink kun je vervolgens jouw bestelling afronden.