Vorige

Ruilen en retourneren


Heb je de verkeerde producten besteld? Binnen 14 dagen na ontvangst, kun je ze naar ons terugsturen; je hoeft hierbij alleen de retourkosten te betalen. Wanneer je ze wilt ruilen voor alternatieve lampen of defecte lampen hebt ontvangen, zullen wij de verzendingskosten voor de alternatieve verlichting bekostigen. Om producten te ruilen of retourneren bij Budgetlight, moet je een retourverzoek aanvragen. Hiervoor moet je ten eerste inloggen in je account:






Wachtwoord vergeten? Klik hier



Wat doe ik nadat ik ben ingelogd in mijn account? Lees verder

  • 1. In het menu aan de linkerzijde van de accountpagina, ga naar “Retouren”.
  • 2. Klik op “Plaats nieuwe aanvraag” en volg de instructies.
  • 3. Wanneer je verzoek verwerkt is, zal je een email ontvangen. Op de account pagina, kun je het retourformulier terugvinden die gereed staat om geprint te worden. Print dit document en voeg het toe bij het pakket.

Zijn er voorwaarden verbonden aan het ruilen of retourneren van producten? Lees verder

Voor het ruilen of retourneren van producten, stellen we enkele voorwaarden:

  • De producten moeten ongebruikt en onbeschadigd zijn.
  • De producten moeten verpakt zijn in de originele verpakking.
  • De producten moeten op het retourformulier genoteerd staan, anders kunnen wij het retourverzoek niet verwerken.
  • De producten moeten veilig teruggestuurd worden (de productstickers en handleidingen inbegrepen) om schade tijdens transport te voorkomen.

Indien je een product wilt retourneren die je fout besteld hebt, ben jij zelf verantwoordelijk voor de kosten om ze terug te brengen naar ons magazijn in Nederland.


Mochten er vragen zijn naar aanleiding van bovenstaande of heb je extra advies nodig? Bel onze klantenservice 038086261 of stuur een mail [email protected] 

loading

Moment...

Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen